תמונת פרופיל של יפית

השאלון של הורות פרקטית: יפית כנף

בת 39, אמא של אביגיל (12), איתן (9) וארבל (5)

עיסוק :מלווה נשים ליהנות מהדרך שלהן ומאמנת הורים ומשפחות במסע ההורות שלהם דרך עולם האימון הורי וגישת הורות מתוכננת, מעבירה הרצאות וסדנאות חווייתיות בתחום ניהול זמן ואימון הורות לקבוצות ולארגונים, יוצרת ומפיקת היומן השנתי – ״קחי ת'זמן אמא״

מה היית רוצה לדעת לפני שהפכת לאמא? וואו! הייתי רוצה לדעת שחשוב לקבל ידע, לחקור וללמוד כי זה מה שיאפשר לי ביטחון בהורות שלי ולהבין מה הילדים שלי זקוקים כרגע ומה התפקיד ההורי שלי. למשל הפעמים שעברתי עם הבכורה שלי טנטרומים ואם הייתי יודעת שזה שלב התפתחותי תקין, ומה היה חשוב שאני אעשה כאמא, כנראה שהייתי האמא שאני רוצה להיות באותם הרגעים.

מותג ילדים אהוב? מליסה ודאג

איך את דואגת לאושר שלך? עבורי אושר הוא מכלול של מספר דברים שגורמים לי להרגיש "נוכחת" וליהנות מהדרך שלי. למשל אחד ממרכיבי האושר האישי שלי הוא ספורט. שנים שהיו לי יחסי שנאה-אהבה לספורט, היום אחרי שהצלחתי למצוא את הספורט שאני אוהבת ועושה לי טוב (יוגה ואימוני כוח), אני יודעת שבמקום הזה אני שלמה.ברור שתמיד אני רוצה להתקדם ולהתפתח בכל אחד ממרכיבים האושר שלי ולכן מבחינתי אין פסגת אושר, אין נקודה אחת, זה אוסף של רגעים בחיים שלי.
האושר שלי הוא בעיקר ליהנות מהדרך שלי.

ספר ילדים אהוב?כן, קרה כלום ותפילילה

מאכל שאת לא יכולה לסרב לו? מאפים, סוכרית גומי, כן אני יודעת זה נוראי.

פודקאסט או אפליקציה אהובים?
לאחרונה גיליתי עולם חדש של רוח, ויש את הפודקאסט של פותחות תודעה שהוא מאוד אהוב עליי.
תחושת בטן של מתן חכימי מצוין! שובר סיסמאות והנחות תרבותיות וחברתיות.
ואני אמליץ מאוד על האפליקציה של my medi של מיכל ינאי, שיש שם מדטיציות שגם הילדים שלי אוהבים.

אני מאמינה –במקום המילה "צריכה" לשנות את השיח שלנו ל"רוצה".
כל התפיסות שלנו, ניסיון העבר שלנו, המערכת של הבית שגדלנו בה, כל אלה מייצרים אצלנו ציפיות למה אנחנו צריכות להיות ולכן חשוב שנעבוד על מה אנחנו באמת רוצות עבורנו, ומה אנחנו רוצות להיות עבור אחרים. כל עוד מדובר ברצון הפנימי, האישי והאותנטי שלך, ככה תרגישי שלמה.

טיפ must לאמא חדשה – הורות יכולה להיות "כבדה", הכל קשה ומאתגר, ולעומת זאת אם תכניסי קלילות זה יתן לך אויר ויאפשר לך להסתכל אחרת על ההורות ואפילו ליהנות ממנה. יש הרבה ידע שתקבלי מהרשתות חברתיות, חברות, משפחה, יועצות, מטפלות ועוד, תבואי פתוחה לשמוע, סקרנית להבין ובסוף תקחי רק את מה שנכון לך ולבית שלך.
.

לחצו לאינסטגרם של יפית

שאלונים נוספים במגזין

The Butterfly Button