קים רכס

השאלון של הורות פרקטית: קים רכס

בת 37, אמא לטומי (2.4)
עיסוק : Head of communities at Wix Fit וספורטאית חסות של אדידס

תחביבים: לרוץ, לזוז, להמתח. לגרום לאחרים לעשות את כל זה גם. לחפש בפינטרסט השראה לקעקועים, הודעות קוליות למרות שרב העולם שונא אותן. לחפש מקומות שווים לחופשות, לדמיין שאשכרה אגיע לבתים על עצים ב-Airbnb, לופטים משגעים בניו יורק או בונגלוז באפריקה. לספר סיפורים יפים דרך הסטורי. להספיק מיליון דברים בין הרגע ששמתי את טומי בגן ועד שאני מתחילה את יום העבודה.

מתי הפעם הראשונה שהבנת את אמא?
כשהניחו את טומי עליי אחרי הקיסרי ואמרתי לעצמי: אני לא מאמינה שיצרתי בן אדם שברגע זה ממש שם את אגרופו הקטנטן על הלחי שלי. וזה הכה בי שוב (לא האגרוף) כשהתאוששתי מהניתוח וכל מה שרציתי זה לבלות עם הדבר המושלם הזה. כל השאר כבר לא מעניין.

איך את דואגת לאושר שלך? הספורט הוא הפסיכולוג גוף ונפש שלי. מידי יום אני מקדישה שעה לעצמי, תמיד אמצא איך לסדר את הלוז ולהתאים את הפעילות כך שזה יצליח.

מה היית רוצה לדעת לפני שהפכת לאמא? שזה משנה אותנו, זה משנה את היחסים עם המשפחות שלנו, שזה דורש תיאום ציפיות מחודש עם הכל – עם עצמנו, עם בני הזוג, עם המשפחות, עם החברים. ואולי גם לדעת שאחרי ההלם הראשוני, דברים לא צריכים להשתנות כל כך! וחשוב שהילדים ישתלבו חזרה בחיים שלנו. בטבע הגורים מתלווים להורים (ולא הפוך).

מותג ילדים אהוב? זארה קידס, ואדידס בייבי

מאכל שאת לא יכולה לסרב לו?
קציצות פרגית רכות בגודל של מטבע של עומר מילר.

פודקאסט או אפליקציה אהובים? wonder weeks כשטומי היה קטן, להקליט הודעות קוליות בווטסאפ ופינטרסט.

אני מאמין – נורא קשה למצוא ״אני מאמין״ בתור הורים לראשונה. יש הצפה של מידע ומיליון חוות דעת, מאות קבוצות וואטסאפ ופייסבוק, וכמובן – קהילות. העברתי שעות במחקרים על כל דבר שלא ידעתי או הבנתי (והיו המון) ורק אחרי הרבה זמן צברתי בטחון באמהות שלי ולמדתי להקשיב לבטן. נעזרתי בנשות מקצוע מומלצות שפחות אהבתי וכאלה שהתאהבתי והתחברתי ישר. והנה אולי זה האני מאמין שלי – להעזר בכל נושא שמרגיש כמו מקום שצריך בו תמיכה. בין אם זה שינה, וויסות, תזונה, התפתחות. עדיף לשאול ולבדוק וללמוד מאשר לוותר או להתעקש לבד או להזניח.

טיפ must לאמא חדשה – להתחיל כל בוקר (גם אם אין כבר הגדרות למה זה לילה ובוקר) כמו יום חדש. לא לחשוב על כמה לא ישנת או איזה לילה נוראי עברת, פשוט להדחיק, לשכוח (כל האמצעים כשרים) את מה שעברת עד לנקודה הזו ולהתחיל מחדש. זה מכניס וייב אחר ליום! ועוד טיפ של אמא שלי ההולנדית שגדלה בסיקסטיז: בסוף ככולם הולכים לכיתה א׳ 😂

לחצו לאינסטגרם של קים

שאלונים נוספים במגזין

The Butterfly Button