תמונה של אינה מחייכת

השאלון של הורות פרקטית: אינה פארי

בת 32, אמא של אביגיל (4.5) ודניאל (3).

עיסוק :מאמנת להתפתחות אישית, מרצה ומנחה
חוקרת שליטה, רגשות וחיבור פנימה

תחביבים: לפני שהייתי אמא לשתיים- כל מה שקשור לנייר.
אחרי שהפכתי לאמא לשתיים- כל מה שמפעיל את המוח. בעיקר יוגה וספרים.

מתי הפעם הראשונה שהבנת את אמא? האמת שזה קרה ממש לא מזמן. כשדניאל שלי (בת 3 תכף) התעלפה פתאום. וממש הרגשתי אותה וראיתי את זה בא, פעלתי מתוך אינטואיציה ותוך רגע היא חזרה אלינו. פתאום זה היכה בי, כמה אחריות יש בלהיות אמא (לא שלא ידעתי לפני, אבל זה היה מוחשי כל-כך) וכמה אהבה, קשיבות וחיבור יש לי אליהן.

מה היית רוצה לדעת לפני שהפכת לאמא? שלפני גיל 3, יש שלוש שנים של ג'ינגול משוגע, במיוחד אם את מפתחת קריירה תוך כדי, אבל אחרי גיל שלוש מתחילים לקצור את הפירות של העקביות בחינוך והאימון בבית. ובדיעבד, בנות צמודות זה החיים. רק שזה גם קשה כפליים בהתחלה.

מותג ילדים אהוב?כל מה שסבתא קונה להן

איך את דואגת לאושר שלך? – מאמינה שהאושר נמצא ברגעים הקטנים, אם נבחר להיות בנוכחות מלאה ולשים לב אליהם. בתוך טירוף העשייה, דואגת לזמן לעצמי עם עצמי 🙂 זמן נוכחות על מאתיים עם הבנות, עם אנדריי, חברות קרובות, מוסיקה, ספרים ויוגה. גם עיסוי, דיקור או רפלקסולוגיה עושים את העבודה. ולא, זה לא פשוט. אבל זה אפשרי.

ספר ילדים אהוב? קווין הקואלה תקוע למעלה ו אם יוצאים מגיעים למקומות נפלאים של ד״ר סוס

מאכל שאת לא יכולה לסרב לו? סושי. בכל שעות היממה ובכל צורה.

פודקאסט או אפליקציה אהובים? אוהבת להאזין לכל מה שלא נוגע לתחום העיסוק שלי, להיפתח לתחומים חדשים ולייצר חיבורים חדשים. מאד ממליצה לכל אישה (וגם גבר) להאזין ל"סקס אפיל"

אני מאמינה –בעולם ללא מחירים של זמן, כסף, מה יגידו ואיך זה יראה- מה את בוחרת לעשות עכשיו?
אני מאמינה שככל שנתחבר פנימה ונסכים לשלם את המחיר של הבחירות שלנו, בעבור הרווח שבהן- נוכל לחיות חיים שלמים ומאושרים יותר. בכל רגע נתון. אל תברחי. תבחרי. תתחברי.

טיפ must לאמא חדשה – תהיי קשובה לאינטואיציה שלך. את יודעת הכי טוב מה טוב לילד שלך. ואת הכי טובה שאת יכולה להיות עבורו, בהתאם לידע שיש לך, ובכל יום יש לך הזדמנות ללמוד דבר-מה חדש ולהיות טובה יותר. ותבקשי עזרה!! פליז.
.

לחצו לאינסטגרם של אינה

שאלונים נוספים במגזין

The Butterfly Button