תפארת אלוני

השאלון של הורות פרקטית: תפארת אלוני

בת 26 אמא לנגה (2.6) נטע (1.5)
עיסוק : יועצת שינה, מדריכת הורים ומלווה התפתחותית

תחביבים: לכת לים, להתפנק במסאז איכותי (גם מסאז מבעלי תופס), לרקוד סמבה ולרקוד בכלל בכל מקום ובכל זמן, לשמוע שירים בפורטוגזית, לכתוב שירים ולקרוא ספרים, לרכוב על סוסים, להתגלגל על הדשא עם הבנות שלי או סתם להשתולל איתן כמו ילדה קטנה, להכיר אנשים חדשים ולהיות בכל יום במקום חדש ושונה- שינויים זה החיים! לטייל ולראות עולם, להישאר צעירה לנצח.

מתי הפעם הראשונה שהבנת את אמא?
ארבע שעות אחרי הלידה כשאני עדיין תחת השפעות האפידורל ובישרו לי שאני לא יכולה עדיין לקום לראות את הבת שלי בתינוקייה, הרגשתי פיזית ונפשית – זהו אני אמא! אהבה דאגה וגעגוע עזים כל כך עד כדי כאב.

איך את דואגת לאושר שלך? מתאמנת כל החיים בלהיות החברה הכי טובה של עצמי- הבנתי שכדי להיות טובה לבעלי ולבנות שלי אני צריכה להיות קודם טובה לעצמי. נועצת ביומן עשייה תמידית- בכל התחומים: ספורט קבוע, דייט שבועי עם בעלי, חוג אמא עם הבנות שלי, פעמיים בשבוע זמן עם חברות ופעם בשבוע מפגש עם המשפחה המורחבת – כל אלו הם נקודת ההטענה שלי במהלך החיים שממלאים אותי באושר מאין כמותו.

מה היית רוצה לדעת לפני שהפכת לאמא? הייתי רוצה שיספרו לי ששינה היא לא פריווילגיה ושהיא הבסיס להכל. הייתי רוצה שיספרו לי שגם אם הילדה שלי לא מסוגלת להתרפק עליי- זה לא אומר עליי או עליה או על הקשר שלנו שום דבר רע- זה רק אומר שאפשר לעזור לה לווסת טוב יותר את הגירויים בסביבה ושיש פתרונות לזה , הייתי רוצה שיזהירו אותי מההפחדות בטיפת חלב, הייתי רוצה שיכירו לי עוד לפני הלידה את כל הכלים באימון ההורי ובאימון השינה, הייתי רוצה שיגידו לי שאני ארגיש עצבות מעין כמותה ובו בזמן אהבה אינסופית ושזה אנושי וטבעי להרגיש את כל הרגשות כולם בו בעת – אני לא פסיכית וההוריקן ההורמונלי הזה יעבור.

מותג ילדים אהוב? זארה קידס, MiBeBe

מאכל שאת לא יכולה לסרב לו?
סושי ואסאי

פודקאסט או אפליקציה אהובים? אינסטגרם- שינה את חיי ההורות שלי, איזה הורה הייתי בלעדיי התכנים שצרכתי שם בתחילת הדרך וזארה– לשופינג

אני מאמין – עדיף כשלון מפואר מחלומות במגירה- להתאמן, להתנסות, לטעות, לשאול שאלות בכל דבר- להגיע בפתיחות ובסקרנות לחוויות חדשות כדי להצליח לפרוץ את הגבולות של עצמנו.

טיפ must לאמא חדשה – תהיי החברה הכי טובה של עצמך ותשימי את הזוגיות בראש סדר העדיפויות- זה הבסיס לכל האושר כולו. איך? תבקשי עזרה- זה לא אומר שאת אמא פחות טובה, תייצרי לעצמך זמן לבד וזמן עם בעלך בלי מטלות ומחויבות הוריות, תתקשרי את הצרכים שלך ואל תניחי שהוא אמור להבין אותך בלי לדבר את הצורך.

לחצו לאינסטגרם של תפארת

שאלונים נוספים במגזין

The Butterfly Button