סילבי פרידמן

השאלון של הורות פרקטית: סילבי פרידמן

בת 35 (מזל מאזניים) 🙂 אמא ללני (4) ומיקה (2)
עיסוק : מאמנת אישית למערכות יחסים, מרצה ומנחת סדנאות וקורסים. בעלת המותג אמאנוכית.


תחביבים: לישון, לקרוא ספרי אימון , לראות סדרות בנטפליקס , ללכת לים , לרכוש בגדים, לאכול בחוץ (גם שווארמה), לצחוק מלא זה תחביב? לשבת על ספסל עם חברה לשתות זירו ולחפור על החיים, לשתות מוחיטו..


מתי הפעם הראשונה שהבנת את אמא?
הלילה הראשון אחרי שחזרנו מבית החולים ולא ישנתי דקה הבנתי שזהו אני אמא וזה שלי. לנצח 🙂


איך את דואגת לאושר שלך? אימון תמידי להיות הגרסה הכי טובה של עצמי , להיות אני מי שאני אותנטית ונאמנה לעצמי, ולבחירות שלי. כי מהמקום הזה אני באה כלכך מלאה לליאור בעלי ולילדים המדהימים שלי, ומצליחה להשקיע במערכות יחסים שלי איתם בהנאה גדולה. אם לפרק את למשהו רגע מעשי יותר. אז אני דואגת לגבות את החלומות/ערכים/חוזקות שלי בפעולות אקטיביות בהתאם! כי לרצות זה לא מספיק. צריך לעשות!


מה היית רוצה לדעת לפני שהפכת לאמא? לדעת שיש דבר כזה בייבי בלוז. שלשנוא ולאהוב את את התינוק שלך או את כולם באותה נשימה זה בסדר ולא מעיד עלייך כלום חוץ מזה שאת נורמלית וצריכה חיבוק . הייתי רוצה שיגידו לי שאני ארגיש הכי לבד בעולם. הייתי רוצה שיגידו לי לעשות תיאום ציפיות ברור עם ליאור מהתחלה לגבי הסדר יום שלי- אתה לא יוצא מהבית עד שאני לא מקולחת אחרי קפה וארוחת בוקר. הייתי רוצה שיגידו לי תתמסרי לכל מה שהבייבי שלך צריך כי זה זמני וזה יעבור ואת תהיי הכי שמחה בעולם וכל התקופה הזאת תישאר בגדר זיכרון. הייתי רוצה שיגידו לי אל תחכי שיציעו לך ופשוט תבקשי כל מה שאת רוצה- את לא מפונקת או כישלון מהלך כי את לא סופר וומן. להמשיך?


מותג ילדים אהוב? זארה קידס


מאכל שאת לא יכולה לסרב לו?
פחמימות ריקות


פודקאסט או אפליקציה אהובים? חושבים טוב של יהודית כץ– פרקים אהובים במיוחד 90, 95,98,99


אני מאמין – אם נוותר על הציפיות ועל הרצון לשנות את הצד השני, ונבחר לקבל את מי שמולנו כמו שהוא עם החולשות והחוזקות (כי אין מושלם), עם פוקוס על מה שכן קיים ומה אנחנו כן מקבלות, מערכות היחסים שלנו (בפרט עם עצמנו, זוגיות והורות) יהיו הרמוניים אינטימיים, אוהבים וחזקים יותר.


טיפ must לאמא חדשה – אל תחיי בהשוואות לאמהות אחרות. ותתמקדי בך ובמה שאת והילדים שלך צריכים ומה שעושה לכם טוב בקצב שלכם. כולנו שונים! והשוני לא מעיד על שום דבר לא לטוב ולא לרע. זה פשוט מה שזה. את הכי טובה לך ולילדים שלך, שאת את.

לחצו לאינסטגרם של "אמאנוכית"

שאלונים נוספים במגזין

The Butterfly Button