מועדון הורות פרקטית– תקנון ותנאי השימוש

המועדון מספק שירות מנויים אישי, שמאפשר למנויים שלנו גישה לסרטונים, קבצים, טקסטים וקישורים ("תוכן של המועדון") המוזרמים ("סטרימינג") דרך האינטרנט, באמצעות מכשירים מסוימים עם חיבור לאינטרנט, כמו למשל ניידים, מחשבים ומכשירים אחרים ("מכשירים התומכים ב‑המועדון").

תנאי השימוש מסדירים את השימוש שלך בשירות שאנו מספקים, משמעותם השירות האישי שהמועדון מספק לאיתור של תוכן של המועדון ולצפייה בו, כולל כל התכונות והרכיבים הפונקציונליים, ההמלצות, אתר האינטרנט וממשקי המשתמש, וכל פריטי התוכן והתוכנה הקשורים לשירות שלנו( להלן: "שירות מועדון הורות פרקטית", "המועדון", "השירות שלנו" או "השירות")

  1. המינוי

    1.1. המינוי שלך למועדון יימשך עד שתבטלי אותו, פרט למנוי שנתי המסתיים בתום שנה. כדי להשתמש בשירות המועדון, דרושים לך גישה לאינטרנט ומכשיר התומך במועדון. כמו כן, עלייך לספק לנו פרטים של אמצעי תשלום אחד או יותר. "אמצעי תשלום" משמעו אמצעי תשלום עדכני, תקף ומקובל, העשוי להתעדכן מעת לעת, ועשוי לכלול תשלום באמצעות חשבון שיש לך אצל ספק חיצוני. אם לא תבטל את המינוי שלך לפני תאריך החיוב שלך, את מעניק לנו הרשאה לחייב את אמצעי התשלום שלך בדמי המינוי של תקופת החיוב הבאה (ראה "ביטול" להלן).

    1.2. אנו עשויים להציע מספר חבילות מינוי, לרבות חבילות מבצע מיוחדות או מינויים שספקים חיצוניים מציעים בשילוב עם המוצרים והשירותים שלהם. איננו נושאים באחריות למוצרים ולשירותים המסופקים על ידי ספקים חיצוניים. חבילות מינוי מסוימות עשויות להיות כרוכות בתנאים ובהגבלות שונים, אשר יובהרו בשלב ההרשמה או בהודעות שיישלחו אלייך. 

1.3. המינוי למועדון הינו מינוי בהוראת קבע בכרטיס אשראי ויחוייב בסיום כל תקופה של מסלול הנבחר על ידך (חודשי / 6 חודשים / 12 חודשים), החיוב יבוצע אוטומטית אלה אם התקבלה הודעת ביטול כפי שמצוין בסעיף "חיוב וביטול המינוי"

1.4. המינוי שלך למועדון כולל יצירת 2 פרופילים לילדים. באם תרצי להוסיף פרופיל נוסף, יש להרחיב את המנוי שבחרת

 

2.חיוב וביטול המינוי

2.1. מחזור חיוב. דמי המינוי לשירות המועדון וכל חיוב אחר שתצבור במסגרת השימוש שלך בשירות, כגון מיסים ודמי עסקה אפשריים, ייגבו ממך דרך אמצעי התשלום שלך בתאריך החיוב הספציפי שמצוין בהזמנה. אורך מחזור החיוב תלוי בסוג המינוי שבחרת במהלך ההרשמה לשירות. במקרים מסוימים תאריך התשלום ישתנה, למשל במקרה שהחיוב דרך אמצעי התשלום שציינת לא בוצע בהצלחה, או אם היום שבו הפכת למנוי משלם לא קיים בחודש מסוים.

2.2. אמצעי תשלום. כדי להשתמש בשירות המועדון, עלייך לספק פרטים של אמצעי תשלום אחד או יותר. את מעניק לנו הרשאה לחייב כל אמצעי תשלום המקושר לחשבון שלך במקרה שאמצעי התשלום הראשי שלך יידחה או לא יהיה עוד זמין עבורנו לצורך תשלום דמי המינוי שלך. את נושא באחריות לכל סכום שלא נגבה. אם התשלום לא בוצע בהצלחה – אם בגלל תפוגה, היעדר יתרה מספקת או כל סיבה אחרת – ולא ביטלת את חשבונך, אנו עשויים להשעות את הגישה שלך לשירות עד שנחייב בהצלחה אמצעי תשלום תקף. באמצעי תשלום מסוימים, ייתכן שהמנפיק יחייב אותך בתשלומים מסוימים, כמו למשל דמי עסקאות בחו"ל או תשלומים אחרים בהקשר עם עיבוד התשלום שלך. מיסוי מקומי, אם יש, תלוי באמצעי התשלום המשמש אותך. לקבלת פרטים נוספים, פנה לספק אמצעי התשלום שלך.

2.3באפשרותך לבטל את המינוי  השנתי שלך למועדון במהלך תקופת הנסיון, שהינה 24 שעות בלבד, מרגע הרכישה. במידה המותרת בחוק הרלוונטי, לא יינתן החזר כספי על ביטול מנוי שנתי במהלך תקופת חיוב התשלומים ואיננו מספקים החזר כספי או זיכויים על תקופות מינוי חלקיות או על תוכן של המועדון שהמנוי לא צפה בו. במקרים שבהם העסקה שבוטלה יגבה סכום של 135 ש״ח עבור כל חודש מנוי ומחיר מלא של הקורסים/ סדנאות בהם לקחת חלק ו/או נרשמת דרך המועדון, במידה והעסקה נעשתה בכרטיס אשראי ונגבו מהורות פרקטית דמי סליקה, סכום זה יגבה ממך

2.4. שינויים במחירים ובחבילות המינוי. אנו עשויים לשנות את חבילות המינוי שלנו ואת מחיריהן מעת לעת. שינויים במחיר או בחבילות המינוי ייכנסו לתוקף, לכל המוקדם, 30 יום לאחר שתקבלי הודעה על השינוי.


 

  1. שירות המועדון‏

    3.1. שירות המועדון וכל פריט תוכן שתצפה בו באמצעות השירות נועדו אך ורק לשימושך האישי והלא מסחרי, ואין לשתף אותו אלא עם בני ביתך. במסגרת המינוי שלך למועדון, אנו מעניקים לך זכות מוגבלת, לא בלעדית ובלתי ניתנת להעברה לגשת לשירות המועדון ולצפות בתוכן של המועדון. איננו מעבירים לך שום זכות, קניין או עניין למעט האמור לעיל. 

  2. 3.2. שירות המועדון, מתעדכן באופן קבוע. בנוסף, אנו בודקים ללא הרף היבטים שונים של השירות שלנו, כולל אתר האינטרנט, ממשקי המשתמש, תכונות

    3.3. את מסכימה להשתמש בשירות המועדון, כולל כל התכונות והרכיבים הפונקציונליים הקשורים בו, בהתאם לכל החוקים, הכללים והתקנות החלים, או כל הגבלה אחרת שתחול על השימוש בשירות או בתוכן שהוא מכיל. את מסכימה שלא לשמור בארכיון ואף לא לשכפל, להפיץ, לשנות, להציג, לבצע, לפרסם, להעניק ברישיון, ליצור יצירות נגזרות, להציע למכירה או להשתמש (למעט כפי שאת מורשה במפורש מתוקף תנאי השימוש) בתוכן ובמידע הכלולים בשירות המועדון או כאלה שהתקבלו באמצעות שירות המועדון. כמו כן, את מסכימה שלא לבצע את הפעולות הבאות: עקיפה, הסרה, שינוי, השבתה, הפחתה או סיכול של אמצעי הגנה על פריטי תוכן בשירות המועדון; גישה לשירות המועדון באמצעות תוכנות רובוט, עכביש, "סקרייפר" או כל אמצעי אוטומטי אחר; ביטול הידור ("דקומפילציה"), הנדסה לאחור או פירוק של פריטי תוכנה או מוצרים או תהליכים אחרים שיש לך גישה אליהם באמצעות שירות המועדון; הוספה של קוד או מוצר לתוכן מתוך שירות המועדון או מניפולציה מכל סוג ומין בפריטי תוכן שכאלה; שימוש בשיטות לכרייה, איסוף או חילוץ של נתונים. עוד את מסכימה, שלא להעלות, לפרסם, לשלוח באימייל או להעביר בכל דרך אחרת חומרים שתכליתם לשבש, להרוס או להגביל את התפקוד של פריטים הקשורים בשירות המועדון, כמו תוכנה או חומרה במחשבים או ציוד תקשורת, כולל וירוסים או כל פריט אחר כמו קטעי קוד, קבצים או תוכניות. אנו רשאים לבטל או להגביל את השימוש שלך בשירות אם תפר את תנאי השימוש הללו או אם תעשה שימוש בלתי חוקי בשירות או שימוש בו לצורכי הונאה.

    3.4. איכות התצוגה של תוכן בשירות המועדון תלויה במכשיר הנתון, ומושפעת ממגוון של גורמים, כמו מיקום גיאוגרפי, רוחב הפס ו/או מהירות החיבור שלך לאינטרנט. הזמינות של איכות HD, ‏‏Ultra HD ו-HDR תלויה ביכולות של המכשיר ושל שירות האינטרנט שלך. לא כל פריטי התוכן זמינים בכל הפורמטים (כמו HD, ‏‏Ultra HD או HDR) ולא כל חבילות המינוי מאפשרות לך לקבל תוכן בכל הפורמטים. האחריות לכל החיובים על גישה לאינטרנט חלה עלייך. משך הזמן שיידרש עד שתוכל להתחיל לצפות בתוכן של המועדון תלוי במספר גורמים, כולל מיקום, רוחב הפס הזמין באותה עת, התוכן שבחרת והתצורה שנקבעה במכשיר שבו את צופה במועדון.

    3.5. תוכנת המועדון שפותחה על ידי המועדון או למענה מיועדת לאפשר צפייה בתוכן של המועדון באמצעות מכשירים התומכים ב-המועדון. תוכנה זו אינה זהה בכל המכשירים והאמצעים, לכן ייתכנו שינויים בין מכשירים בכל הנוגע לרכיבים פונקציונליים ותכונות. את מאשר כי ייתכן שהשימוש בשירות יחייב שימוש בתוכנות של ספקים חיצוניים, בכפוף לרישיונות של אותם ספקים חיצוניים. את מסכימה לאפשרות שתקבל באופן אוטומטי גרסאות מעודכנות של תוכנת המועדון ושל תוכנות קשורות של ספקים חיצוניים.
     
  3. סיסמאות וגישה לחשבון. המנוי שיצר את חשבון המועדון ואשר החיוב מתבצע דרך אמצעי התשלום שלו ("בעל החשבון") הוא בעל הגישה והשליטה בחשבון המועדון ובמכשירים המשמשים לגישה אל השירות שלנו, והוא נושא באחריות לכל פעילות שמתרחשת דרך חשבון המועדון. כדי לשמור על השליטה בחשבון ולמנוע מאחרים את הגישה אליו (כולל פרטים על היסטוריית הצפייה), נדרש בעל החשבון לפקח על המכשירים המשמשים לגישה אל שירות המועדון. כמו כן, עליו להימנע מחשיפת הסיסמה או פרטי אמצעי התשלום הקשורים לחשבון. את נושאת באחריות לעדכון של הפרטים שאת מוסר לנו בנוגע לחשבון שלך ולשמירה על דיוקם. אנו רשאים לבטל את תוקף החשבון שלך או להשעותו כדי להגן עלייך, על המועדון או על השותפים שלנו מגניבת זהות או מהונאות אחרות.
     
  4. אחריות והגבלת חבות. שירות המועדון מסופק "כמות שהוא", ללא אחריות או תניה. באופן מיוחד, איננו ערבים לכך שהשירות שלנו יתנהל ללא שיבושים או שגיאות. את מוותרת בזאת על כל תביעה נגדנו בגין נזק מיוחד, עקיף או תוצאתי. אין בתנאים אלה כדי להגביל אחריות שאין עליה פטור או זכויות הגנה המגיעות לך כצרכן על פי החוקים במדינה שבה את תושבת
     
  5. פטור מתביעה ייצוגית. במידה שהדבר מותר על פי החוק הרלוונטי, את והמועדון מסכימים כי כל צד רשאי להגיש תביעה כלפי הצד שכנגד בלבד, כישות נפרדת, אך לא כמבקש ולא כשותף בתביעה ייצוגית או בהליך באמצעות נציג. יתרה מזו, במידה שהדבר מותר על פי החוק הרלוונטי, אלא אם תושג הסכמה אחרת בינך לבין המועדון, אף ערכאה לא תורשה לאחד תביעות של יותר מאדם אחד עם התביעות שלך או לשבת בדין בדרך אחרת במשפט בגין תביעה ייצוגית או הליך באמצעות נציג.
     
  6. שונות

    7.1. החוק החל. תנאי שימוש אלה יוסדרו ויפורשו בהתאם לחוקי ישראל.

    7.2. תמיכת לקוחות. כדי לאתר מידע נוסף על השירות שלנו ועל תכונותיו, או אם דרוש לך סיוע בכל הנוגע לחשבון שלך, בקר במרכז העזרה של המועדון. באתר האינטרנט שלנו. 

  7. 7.3. המשך תוקף. אם ייקבע כי סעיף או סעיפים מסוימים בתנאי השימוש אינם תקפים, בלתי חוקיים או בלתי אכיפים, התוקף, החוקיות והאכיפות של יתר הסעיפים יישארו בתוקף ובתחולה מלאים.

    7.4. שינויים בתנאי השימוש והסבה. המועדון עשויה לערוך שינויים בתנאי השימוש מעת לעת. אנו נודיע לך לפחות 30 יום לפני החלת שינויים כאמור. בכל עת אנו עשויים להסב או להעביר את ההסכם שלנו אתך, לרבות הזכויות וההתחייבויות המתלוות לכך, ואת מסכימה בזה לשתף פעולה עמנו בכל הנוגע להסבה או להעברה שכאלה.

    7.5. תקשורת אלקטרונית. אנו נשלח לך מידע בנוגע לחשבון שלך (למשל, הרשאות תשלום, חשבוניות, שינויים בסיסמה או באמצעי תשלום, הודעות אישור והתראות) במתכונת אלקטרונית בלבד, לדוגמה באמצעות אימייל לכתובת האימייל שנמסרה בעת הרישום.
The Butterfly Button